2009. szeptember 6.

Hármashatár-hegy

A hét eleje óta tervezgettük a szombati edzést. Bemelegítő tekerésre elmentünk a Tököli erdőhöz

Elevation:
Elevation Gain: 2.377 m
Elevation Loss: 2.392 m
Min Elevation: 40 m
Max Elevation: 501 m

Elevation

A végeredmény megtekinthető a garmin edzéstervben is. Sajnos itt is látszik, hogy volt benne egy szakasz, amikor semmit nem rögzítettem, azt nem tudom, hogy ott mi történt.

A tekerés leginkább úgy indult, hogy elmegyünk a Hármashatár-hegyre, aztán majd meglátjuk. Végül, mikorra odaértünk úgy gondoltam, miért ne tekerhetnék mindenfele. Szegény barátom János is sérüléseiből épül fel. Neki a válla ugrott ki 2 hete, még 1 hétig a karját sem szabadna mozgatnia, nem igazán tudom, milyen szintek vannak a váll kiugrásban, de ez a legdurvább volt, gyakorlatilag a karja kiesett a helyéről és nem “csak” elmozdult.

A siklóernyő pályán átgázolva és unszolás hatására kapásból a legnagyobb dombot vettük célba én technikai fejlődés és állóképesség növelése érdekében csaptam az ajánlatra. Noha a táv közepén átkoztam mindent és mindenkit, azért feltekertem, ahol egy sárkányt eregető párral találkoztunk. Lelkesítőleg hatottak ránk.

Innen az utunk a fák árnyékában vezetett, nem mintha erős lett volna a nap, inkább a szél volt az.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Közreműködők