2009. december 2.

Elő karácsonyi hízás?

Hétvégén anyós jött és hozott hurkát, meg milánói, sütik, ilyen elő karácsonyi bemelegítés, meg, hogy Lindát is lehessen kicsit pesztrálni még így a nagy vizsgaidőszak előtt. Tehát Vasárnap úgy megtömtem a púpom, mint már nagyon rég, azaz gyerekkoromban ez volt a menü – nem is értem szüleim, hogy bírták anyagilag. Délben hurkázás volt meg sütizés. Majd estére megettem a maradék bolonyait, ami azt jelentette, hogy 2 púpos tányér maradt rám, meg előtte volt még valami nasi.

Egy napig nem bírtam enni ezek után, legközelebb csak hétfő este ettem. Úgy éreztem, hogy 3havi munkám ment tönkre (edzés), de ma megméredzkedtem és 75 kg körül vagyok. Ami fura. Igaz a téli ruhatáramból elővettem a nadrágot és lötyög rajtam. Még a végén újra elfogyok?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Közreműködők