2010. június 9.

Beszámoló: Velence 10x

Reggel a 10 órási vonattal indultam. Szinte biztos voltam benne, hogy 10x nem tekerem körbe, de 5-bevállaltam, ez is került a nevezési lapra. Amiről tudni kell, hogy amennyi kört mész annyiszor 200ft.
Reggel még beállítgattam a Cube-ot, átszereltem a sigma km órát is, hogy pontos infókat kapjak. Majd elindultam a 10km odébb lévő állomásra.
Itt találkoztam Xantomas-al. Útközben megvitattuk az élet nagy rejtelmeit és felhoztam, mi lenne, ha az óramutatóval ellentétes irányba mennénk? Bele is ment.

Így elsőnek a óramutató irányának ellentétes körrel indultunk, mert ott kapásból még az elején leküzdi az ember a dombokat. Viszont a másik oldalon olyan szembeszél volt, hogy a következő kört már a megszokott irányba kezdtük - kinek mi az és mindig ellentétesen kerülöm. Viszonylag hamar beálltunk egy bolyba, ahol akkor még 3 outis volt, meg mi. Mivel látszólag nem voltak dombi ivadékok ezért a dombon már csak 3-an maradtunk, addigra már összebeszéltem a sráccal, hogy a következő körökben is a dombok nagyrészét vezetem majd. Erre sajnos egyiknek a tetején (Sukorónál) egy drága nagymama úgy gondolta, hogy a 10m levő bringások még messze vannak, így kikanyarodott elénk, ami még nem is lett volna gond, de így én a kocsi jobb oldalához kerültem, pechemre egyből állt is félre, mert ott lakott.. engem nem vett észre már csak az outi-s srácot, amint ordibál Vele (szerencsére nem rongyolt át rajtam áldom is érte!). Így részemről lett egy nyeregszakadás, egy nyereg pálca ferdülés és egy hajtókat összegyűrése. Tanulságot is levontam, ha egy bizonytalan autós kanyarodik ki, a jobb oldaláról menekülni kell. Bevallom azon filóztam, hogy a néni most mit is akar? Mert még pont láttam a jobbra indexet, de nem tudtam mire vélni, én 30 feletti sebességgel, Ő 5-el gurul és itt bizony ezek alapján inkább fékeznem kellett volna és elhúzni balra.. bár akkor meg a srác rongyol le.

Ettől az incidenstől eltekintve nagyon élveztem a csapat alakulását és magát a körözgetést is, ha bár így csak 2 kört sikerült menni és meglehet az 5.-nél már nagyon untam volna, de jövőre is indulni fogok, addig meg edzem a faromat, tekintve 100km felett ritkán megyek. De ráéreztem ennek is az ízére!

A két kör adatai sigma szerint:
pulzus 170
Max pulzus 187
átlag sebesség 30 (a baleset előttig 32-33 volt)
200m szint
56 km


Este 22' környékén csörgött az óra, HJános hívott, dupla felütéses defekt a 3H-n, volt nála folt és tartalék belső, de a foltot nem tudta rávarázsolni a belsőre.. így kiindultam.
Egy terepmintás kátyúba száguldott bele az outi-val, már csak azt vette észre, hogy fura felni hang van :)
Kiderült, hogy fentről két speed motoros lehozta le, vicces lehetett, ahogy ott magához ölelte a bringát félig fekve :)

A nap végére az ODO-m ~130km környékén állt meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Közreműködők