2011. március 4.

Mászás, tekerés-tekerés, tekerés, mászás, mászás

Napokra bontva is, de a múlt hetem így alakult.
A dupla tekerés az jót tett, mert a második menetben már jobban tudtam figyelni - hiába is, addigra melegszek be - és jobban is éreztem magam.
A két egymást követő mászást kicsit soknak éreztem, de szerencsére nem volt probléma, mert másnap csak lazító mászást csináltam. Meg olyan megmutatom milyen is a mászás.
Még régről tudom, hogy heti két mászással egész jó formában tudom magam tartani - nem csak vegetálás -, ezekre pedig úgy szoktam készülni, hogy elsőnek állóképességit megyek, majd a következőn pedig erőnléti mászáson vagyok.
Gyakorlatilag a kerékpározásra is ezt próbálom meg ráültetni.

A pulzusról is írnék pár szót. A dupla edzés emelném ki:
AVG: 147bpm
MAX: 179bpm
Ami említésre méltó, hogy az elsőn a pulzusom végig 150 környékén és felett volt. Volt benne egy érdekes rész is, aminél majdnem eldobtam magam, mert azt hittem nem tudnak már megfingatni, a kiállva hegymenet majd sprint ülve/állva kombináció után, aztán betettek egy olyat is, hogy állva spint, de hátranyomott csípővel. Itt eldobtam a pulzusom. A második részén azt hittem, soha nem fog megmozdulni, mert laza 110-120-al végeztem a gyakorlatokat, de végül voltak olyan gyakorlatok, hogy felkúszott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Közreműködők