2010. február 18.

Cube hyde, megérkeztem

Hosszas várakozás után, sikerült a régi bringámat elcserélni egy Cube Hyde-ra. Hétfőn tettem vele egy ~35km teszt kört, így pár tapasztalatot leírok. Eleinte féltem, hogy az agyváltó kényelmetlen lesz, vagy miatta farnehéz lesz az egész bicikli, de egyáltalán nem így volt. A Nexus 8 valami igen jól eltalált darab, a 8 sebesség, pedig minden igényt kielégít! Nekem a nagytányér kicsit lehetne nagyobb. Egyenlőre, amit meg kell szokni, hogy az út minden porcikáját jobban érzem, így a csuklóm is nagyobb terhelés kapott. Amit igazán nem gondoltam volna, hogy az SPD ennyire fog hiányozni, félelmetes mennyire megszokja az ember. Kétszer akartam kanalazni vele, mind a kétszer lecsúszott a lábam. Nagyon könnyen lehet vele menni és gyors tempót is lehet tartani, remélem jó társunk lesz.

2 megjegyzés:

  1. Üdv!

    Nagyon tetszik ez a kerékpár. Könnyű terepen sikerült kipróbálni? Mennyire bírja a földutakat?

    Janek

    VálaszTörlés
  2. Szia,

    ritkán olvasom a kommenteket - valami ki kell majd találnom rá..
    A könnyű terepen már próbáltam - mivel nem sok minden romolhat el rajta -, ez alatt azt értem, hogy döngölt föld út , de nem erre találták ki, így kényelmetlen is.

    üdv

    VálaszTörlés

Közreműködők