2010. február 12.

Ezt már nem bírom!

Vélhetően én vagyok a puhány, de a nagy havazásra való tekintettel és a vizsgaidőszak lezárulta után sem mozdultam ki tekerni. Mindenhol 20-30cm hó, amíg eljutok terepre a só megeszi a gépet, ha nem is eszi meg, akkor vakarhatom le a ráfagyott hólét. Valamiért ez nem hiányzik. Mindennap reménnyel telve nézem meg az időkép honlapján az előrejelzés menüt, de 3-4 hete folyton csalódottan lapoztam is a youtube-hoz videókat keresgetve. Ez már megszokott napi rutinná vált. Noha látok szaladgálni bringásokat a városban és olvasok fórumokat, így tudom vannak rendíthetetlen lovasok, akiket nem tántorít el sem a vizsgaidőszak sem a hó, a latyak. Talán egyszer én is ennyire megszállott leszek, addig is várok még egy kicsit.

2 megjegyzés:

  1. Hogyhogy nem látsz bringásokat a városban? Én mikor bent vagyok minimum 10-et látok. És csajok is vannak ám nem csak a "kemény" pasik!

    Szal te vagy puhány :P

    VálaszTörlés
  2. :D
    Azért mert én nem vagyok egész nap a városban.

    VálaszTörlés

Közreműködők