2010. március 30.

Diósd, János-hegy

Ismételten eltekertük a magunk körét. Gondoltam meg kellene tanulnom kiállva is tekernem, nem csak ülve róni a mászásokat, mert így érzem, komolyabb kimászások veszélybe lesznek. Viszont az egész túra nem úgy jött össze, ahogy szerettem volna, mert elsőnek nagytányéron tekertem ki egy emelkedőt, majd utána csak a vége felé álltam ki, mert éreztem, hogy megpusztulok, ha kiállva kell végig mennem. Így igazából az egész túra részemről inkább nyafogás túra lett, mert Diósd-nál felérve egészen kész voltam. Utána ennem is kellett, mert kénytelen lettem volna a biciklin maradni. Sajnos az egész hetem így alakult, másnap a mászás sem ment, ott 2x sötétedett el minden, a végén már eszetlenül mentem. Majd a ZH-n is kidőltem. Így sikerült elkönyvelnem egy igen rosszul sikerült múlthetet. Az útvonalat megosztom, hátha valaki bejárná.


Bike route 420308 - powered by Bikemap 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Közreműködők