2010. március 29.

Nekik szurkolunk, velük élünk..

Visegrádra menet rengeteg országultissal találkoztunk, de még Leányfalunál voltunk, amikor az egyik kerekes beszélgetésbe elegyedett egy szembejövő szintén bringással, majd fogta magát és át is keresztezte az utat mindenféle jelzés/körültekintés nélkül.
Mivel kocsival voltunk és pont mögöttem, a barátom előtt ment át ezzel a manőverrel, aki a meglepettségtől csak egy satuval tudta elkerülni a helyzetet ezért jegyeztem meg leginkább. Mellette persze ott volt a bringa út. Szerencsére a társa nem akart meghalni így megvárta, amíg az a pár kocsi elmegy..

A helyzetben a kiábrándító, hogy versenyeken ezeknek a bringásoknak szurkolunk és élünk velük együtt.
És nem a fékezés, ami miatt fel vagyok háborodva, hanem a felelőtlenség, mind ezt a műveletet a bringás egy olyan kocsi előtt követte el, ahol két kisgyerek is utazott.

Igen engem is érdekel, ha már a 8. jelzőlámpánál kell megállnom és az 5. értelmetlen manővert kell csinálnom egy 10 km-es szakaszon, 10 perccel több ideig tart megtennem így ezt a szakaszt, meg persze hibázok én is.. De ettől még a felelőtlenséget maximálisan elítélem és a 20. lámpánál is megfogok állni, ha kell.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Közreműködők