2010. március 1.

HHH, Telehódas-ok előtt fel..

Kevertem otthon valami fertelmes izotóniás italt, majd indultunk is.
Mivel nem este akartam elintézni a dolgaimat, de szerettem volna már a Telehódas-okkal találkozni, ezért a HHH-t vettük célirányba. A Batthyány tér-en felraktam a szarvakat is. Újra meg kell tanulnom fékez vagy beszerezni az XT váltóhoz  egy takarót, mert most nagyon közel van a fék, így csak középső újjal kényelmes elérni. Jól lehetett haladni a szarvakkal, de a buszmegállótól nem jobbra akarunk a mutáns úton felmenni, ezért szembe indultunk el, majd 500m és jobbra el, ahol is kiderült, hogy mindenhol zsákutcába futottunk így visszacsorogtunk a megállóig és téphettünk fel.. Kemény ~6 km/h sebességgel.. amiből látszik, hogy az edzettségi szintünk igencsak gyenge. De feltekertünk, kicsit kifújtuk magunkat, majd lefele vettük az irányt, a katlan környékén láttuk is a fényáradatot, elgondolkoztam, hogy újra feltekerek Velük, de már 19'10 környéke volt, így inkább hazafele vettük az irányt. Majd legközelebb!

Bike route 401452 - powered by Bikemap 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Közreműködők