2010. november 19.

Spinracing, avagy csoportos izzadás

Még múlthéten szombaton volt szerencsénk Lindával ellátogatni egy közeli terembe. Már régebbóta nézegetem ezt a fajta edzés formát, mert közel van és gyorsan kicsinálhatod magad. A hátránya az, hogy nem szabadban van..

Nos a spinracing-ről a véleményem.

Mi egy zsírégetős edzésen vettünk részt, ami amolyan ismertetőnek is hatott. Maga az edzés hangulatos volt, szólt a zene mindenki izzadt és néha nyögéseket is lehetett hallani. A gyakorlatokat leginkább ki állva hajtottunk végre, ami a térdemet első blikkre nem csinálta ki – noha megéreztem – és ennek örültem is. De nem vagyok meggyőzve, hogy hosszútávon jót tenne neki. Így az edzővel beszélve kiderült, hogy kerékpárosoknak is tart majd edzést kifejezetten alapozáshoz.

A zsírégető gyakorlatokról annyit, hogy úgy megizzadtam, mintha szaunázni lettem volna, 5 percig csak az izzadságot próbáltam eltüntetni a gépemről és a környékéről. Az edzés egy óra volt, nagyjából 55 percet kellet kiállva tekerni, mindenféle nehezítéssel – ezt számtalan helyen leírják, így utána lehet keresni – aminek hála olyan izmokat is megmozgattam, amit jó régóta nem igen. Másnapra meg is éreztem a combomat, majd kimentünk edzeni és a hétfői munkanapon már csak egyenes lábbal tudtam közlekedni a lépcsőkön. Mindenesetre, találtunk még egy közös programot Lindával :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Közreműködők