2010. november 20.

Megkergetett két mutáns dög

Már több hete, mit hete hónapja elfajzott kóbor kutyák tanyáznak a Csepeli gyorsforgalmi mellett.

226saarloosi%20farkaskutya[1]

Azokkal eddig párszor gyűlt csak meg a bajom, mert kocsik mellett nem kezdtek el nagyon virgonckodni – még szerencse! –.

Majd tegnap este mielőtt a gyorsforgalmihoz értem volna a Hajóállomás utcánál nekem támadott egy dög. Tudom meg kell állni és megvárni amíg megnyugszik, na de ennek akkora feje volt, hogy inkább valami harci kutya lehetett, így kigyorsításba kezdtem, de abban a pillanatban egy haverja a másik oldalról támadott be. Az valami farkaskutya féle lehetett. Üvöltöztem velük és tepertem, ahogy tudtam. Szerencsére a gyorsan pörgő lábam nem bizonyult annyira jó fogásnak, mert meg sem próbáltak elkapni. Ezalatt az 50m alatt magasabb volt a pulzusom mit ez idáig valaha, mind végig az járt a fejembe nehogy elém ugorjon valamelyik és elessek, mert akkor közel harc lesz.. A végére, amikor megunták a lassúságom – 40 felett robbantam a gyorsforgalmiba – hagytak elmenni. 


Nagyobb térképre váltás

Amit gondolok az esetről. Az ijedségen kívül és az első mészárlásos gondolataimon túltéve magam, csak védték a területüket. De arra nem fogom tudni rávenni magam, hogy ekkora két dög jelenlétében leszálljak a bringáról. Mind a két kutya a bokrok mögül rohant ki, a második hallatán, ahogy az avar kavarodik a lába alatt és hallod, ahogy a lihegése a dobhártyádba fúrja magát, miközben egyre közelebb ér hozzád, hát nem!

2 megjegyzés:

  1. Az ilyen kutyákat be kéne gyűjteni. Alapból mit véd ott és kié a kutya? Amúgy felénk meg mászkál egy félbolond öregasszony. Minimum 1 kutyája van az pórázon. Csakhogy megy után még 2-6 kutya. Mind német juhász méretűek. Na ezek konkrétan megtámadtak előttünk 100 méterre egy futót. Szépen körbevették a pasit. Én összeszartam volna magam. Legszívesebben lelőném a mamót a kutyáival együtt. Sajnos ez nem kivitelezhető. Így pár naponta gyalog, néha bringával kerülhetek mindig egy utcányit épp merre járkál a falka.

    VálaszTörlés
  2. A futó srácot nem irigylem, nekem már ez a kettő is sok volt.. olyat ordítottam, hogy lehet még Te is hallottad :)

    VálaszTörlés

Közreműködők