2009. október 21.

Első benyomás

Több kérdésemre is választ kaptam, a tévhiteimet lassan eloszlatják és bizonyos dolgokban, ahogy helyen kérdezem annyi válasz érkezik.

Szépen sorjában. Elsőnek leszögezem, ez az első bringám, amin kapásból nem cserélnék semmit. Persze már jöttek, a fogaskerék sorral legyen az is XT, no meg a fékek is csak Deore-k. Igen a leggyengébb láncszem a bicikli teljesítő képessége, jelen esetben én. Tehát ezeknek a cseréje idővel, kopás esetén. Ott a teleszkóp, igen állítható 80/100/130 közé az út, de ezt csak szétszedéssel. Így marad a 100-on az igazodik a bicikli geometriájához. No a visszaút csillapítást is végre megértettem, hogy milyen is az. Amikor teknőcbe teszem egészen, akkor leütés esetén olyan finoman jön vissza, hogy csak na! Nagyon hasznos jószág élvezet vele terepen menni. Ma miközben futkosóban voltam a Csepel művekben presta (tű szelep, single) szelepes belsőért a macska kövön szépen tette a dolgát. Álom.

Megtudtam a sárga izék micsodák:

Fékhez kapott eszközök

A baloldali sárga a fék olaj cseréjéhez való (vagy olyasmi, ezt amint 1x meg kell tennem, pöcre tudni fogom) a jobb oldali pedig a fékpofák közé kell tenni (ha nincs benne a kerék), így he meghúzod a féket, akkor is lesz ellenállás és nem rongálod a pofákat.

Viszont a nyergemet vissza fogom cserélni, puha ez a trail nyereg, talán túlzottan is, mert nem igazán érzem kényelmesnek.. lehet én is fadeszka mániás lettem(?), már úgy hozzá szoktam..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Közreműködők