2009. október 22.

Nem is olyan egyszerű belsőt találni

Itt lakok Csepelen, a Csepel művektől egy karnyújtásnyira, ahol persze halandó ember nem vásárolhat. 3-4 üzletben voltam, mire találtam belsőt és kaptam is. A Velobike-ba kaptam javító készletet és láttam nagyon szép specialized és cube kerékpárokat. A Velocipede-be csak megrendelni tudtam a belsőket, mert ott sem volt készleten, így folytattam az felderítő utamat, amikor is egy (a rengeteg közül) bicikli “bolt” előtt találtam magam a művekben, gondoltam megérdeklődöm, hogy léciléci egy belsőt. Egy srác volt (a nevét nem tudom, pedig vagy egy órán keresztül dumáltunk végül) bent és egyből felajánlotta, hogy a tartalék belsőjét eladja nekem. Bele is egyeztem, mert nem szeretném folyton pumpálni a bringát, noha a folt már meg volt, de szeretem az egyszerű dolgokat. Fel is ajánlotta, hogy beszereli, no itt elegyedtünk szóba. Szó szót követve, teleszkóp ápolás, milyen belsőt érdemes venni, fúrjam ki a felnit és akkor autószelepes is belemegy/erős ez a felni. Mikor is egy ismerős srác gurult be, emlékeim között kutakodok, de amikor az eddigi beszélgető partnerem Petinek nevezte egyből tudtam, hogy Peti az, akivel vagy 2 hónapja telefonálgatok ügyes bajos bringa dolgaimmal kapcsolatban. Régi ismerős még abból a korból, mikor masszívan és agresszíven koriztam. A napvégére a megrendelt belsők is megjöttek így most van két tartalék belsőm is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Közreműködők