2009. október 22.

Fenix HP10, megérkeztem!

Nos igen, 2009.08.10-én adtam fel a rendelés, közben készlet hiány volt, aztán felfedeztek benne hibát, kalandos két hónap volt.
Fenix HP10
Már hét eleje óta nagyon vártam a lámpát, mert tudtam, hogy most kell megérkeznie és hétvégére nem szerettem volna lámpa nélkül maradni. Szerdán jelezték is, hogy megjött a lámpa, a haza kerülése is kacifántos volt, mert én éppen szabadnapon voltam, de egy kollegám volt olyan kedves és elhozta. Így még aznap kitudtam próbálni mire is képes a lámpa.
Összeszerelése gyerekjáték viszont , amitől tartottam be is igazolódott, az akkumulátor tároló nehéz, no nem a szószoros értelemben, de húzza le a tarkómra a sisakot. Kicsit terepesebb úton, pedig ide oda csapkodta a fejemen. Ezért gondoltam, a kábelt meghosszabbítva, majd jó lesz az, ha már nem a fejemen fog libegni. De addig is, kitaláltam egy talán nem túl jó megoldást, de szerintem a problémámat megoldja.
 Bicycle on the Fenix HP10
Bicycle on the Fenix HP10

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Bejegyzésed óta más sok idő elmúlt. Milyennek találod a lámpát?
    Üdv:
    Ádám

    VálaszTörlés
  2. Szia Ádám!

    Tavasszal eladtam a lámpát, mert kerékpározáshoz nehéz volt a fejemen - az akku pack miatt, az is a sisakon volt -, de az addigi tapasztalataim nagyon jók voltak.
    - a melegedési problémák nem voltak, még akkor sem, ha a lámpával nem mozogtam.
    - az üzemidővel is elégedett voltam, pontos adatokra már nem emlékszem, de gyárilag megadottak jók voltak.
    - a test kidolgozása egyértelműen nyerő, mindent kibír, de egy zavaró volt a diffuser hajlamos volt mozogni rajta (igaz ezt külön vettem rá) és bizonyos szögben, pont levilágított a szemembe.

    Ha egyéb kérdésed van írd meg nyugodtan, de kifejezetten bringás lámpának nem ajánlom, mert a sisakot tudja rendesen rángatni a fejeden. Ha kerékpáros lámpát keresel, akkor tudok ajánlani párat.

    Nemsokára - amint lesz időm foglalkozni a blog-al -teszek fel még pár lámpát.

    VálaszTörlés

Közreműködők