2009. október 19.

Jelen!

Mit is írhatnék:

180350 180337

Jó pár kérdést, leírásokat kell böngésznem, hogy tudjam használni a bringát.
- fékek: A hátsót még nem sikerült be állítani, és nagyon távol fog.. noha még nem is igazán fog. Tovább meg kellet állnom és arrébb pakolni a kormányon mindent, mert a fékkar marokra volt állítva.
- SPD: ezzel kapcsolatban már most látom, hogy lesznek pereceim.. nem egyszerű
- Váltó: valahogy lelehet műteni a kijelzőjét és akkor a fékkarokat a túl oldalra tudom tenni, vajon ennek van értelem vagy csak az én fantáziámban él?
- Teleszkóp: Az oldalán láttam egy jelzés mi szerint 130mm is tud mozogni  :Y ezt, hogy tudom előcsalni, no meg volt ott psi beállítás is, ezek szerint ehhez is be kell szereznem majd valami pumpát?

No így elsőre ennyi. Rengeteg minden nagyon pöpec rajta, de még fura kattogó/cserregő, mindenféle zaj jön a bringából, ami remélem, ha "összeérik" akkor meg fog szűnni.
Továbbá a teleszkóp egy új dimenziót nyitott előttem eszméletlen, hogy vasalja előttem az utat és nem tudom, hogy a váz geometriája, de hátsó rész sem pattog össze-vissza.

Remélem a válaszok is meg lesznek lassan. Továbbá még egy nagy mázlim volt ma. Pont eső előtt értem haza. Így igaz az SPD-t már nem tudtam kipróbálni..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Közreműködők