2010. augusztus 16.

Elhagytam az órám adóját.

Reggel sikerült elhagynom a cateye órám érzékelőjét - az adó egységet - a villáról - mindig is éreztem, hogy merev villa, szar rögzítési rendszer és ez lesz - valahol ezen a szakaszon. A Közraktár utcánál bent mentem a parknál és azt gyanítom lehet ott rázta le az út minősége az érzékelőt.. a Hajóállomás utcának a végéig mentem fel és követtem a 6-os bringa utat.

Felvet ez bennem egy másik kérdést.
Ha autóval kátyúba hajtok és tönkre megy valami a kocsin, akkor azt fizeti a főváros..
Jelen esetben, ha haza felé nem találom meg élhetek-e a főváros felé panasszal és követeléssel? Tudom szar rágásnak is lehet nézni, de tegnap megint a Csepeli "biciklis" úton kellett közlekednem és biztos csuklott valaki..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Közreműködők