2010. augusztus 18.

Megtaláltam, de eláztam.

Még hétfőn délután három óra környékén láttam, ahogy előttem a János-hegy környékén gyülekeznek a zivatar felhők. Majd az időkép.hu viharjelzését lapoztam fel - igen ezt itt a reklám helye! -, ahol tudatosult benne, hogy jó eséllyel elázok vagy soha nem lesz meg az adó. Így lendületből lerohantam a tárolóba és már toltam is ki a paripát.
Meglepetés a Szabadság hídnál ért, mert az emberek hagyat-homlok futva menekültek át rajta, miközben a háttérben a Gellért-hegy felől sűrű sötét felhő tolta az utcákból lezúduló ember tömeget. Nem akartam becsatlakozni és esélyeket is latolgattam, arra valószínűsítve, hogy meglesz-e az adó, de végül becsatlakoztam a tömegbe és látszólag én is ott hömpölyögtem a tömeggel. Az utam többi része eseménytelennek is mondható, de a merőlegesen álló utcák azért megtréfáltak, mert a szélárnyákból kikerülve meg-meg dobott. Már a Lágymányosi híd alatt is elhaladtam, amikor is lélekben már letettem a megtalálásáról, de ekkor miközben le suhantam a 6-os úton az aszfaltozott részre a szemem sarkából elcsíptem egy fura alakzatú műanyag dolgot - még, hogy nem jó a szemem! -. Visszafordultam és kezdet körvonalazódni, hogy rá van írva valami - gyorsan felkaptam - cateeye, hoppá megtaláltam, de hol a csavar? - mert telhetetten vagyok - nem találtam sehol és eddigre már esőféle is elkezdett cseperegni. Így fogtam a nyúlcipőt és elkezdtem száguldozni a gyorsforgalmin.
A fekete leves. Elérkeztem a lámpákhoz - ami piros volt, miért is lenne más? - és vártam, hogy áthaladhassak, csak vártam, már 2 perce ott vagyok, amikor leszakadt az ég, bizony 1 perccel később, már mindegy volt, nem kellett sietnem.. Noha a lámpa 5 percig piros volt, amikor is az autós, motoros és biciklis társadalom egy emberként fellázadva úgy döntött, márpedig ez zöld és átmentünk. Hálás vagyok minden vezetőnek, mert bizony úgy zuhogott, hogy én alig láttam, de mindenki szépen kikerült így haza érkeztem és konstatáltam, hogy alsónadrágig eláztam. Linda 10 perccel később és egy Lágymányosi hídnyi átkeléssel bizony cefetebbül festett, mint én. Ő nyert :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Közreműködők