2010. augusztus 21.

Kimerészkedtem Diósdra.

No nem egyedül! Meg amúgy is egyedül ritkán szeretek tekerni. Már napközben kétszer megmáztam a Gellért-hegyet csak, hogy érezzem a ritmust. Meg kell hagynom az első mászáskor nem voltam biztos benne, hogy felfogok érni, mert annyira gyengének éreztem magam – talán a tudat vitt fel – a lényeg, hogy felértem. Haza felé is megmásztam egyszer, akkor már kellemesebb volt kb 6 percbe került felérni, ami azért elmondja, hogy nem hajtottam ki magam, a Nexus 8 volt kettesben is :)

Majd este átgurultam HJános-hoz, hogy kicsalogassam Diósdra. Lámpákat felcsatoltuk és kiindultunk, az első kis kapaszkodó bemelegítésnek jó volt, könnyebben ment mint gondoltam, majd elérkeztünk a Homokbányai utcához. Ez az a szakasz, amin érdemes edzeni, nagyon rövid szakasz és brutális emelkedés. Szerencsére ez is gond nélkül ment. Innen terveztünk egy kis terepezést, de szép nagy sár volt minden felé, így letettünk róla. A napi szint ~500m környékén volt, igaz részletekben, de nem éreztem megterhelőnek ismét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Közreműködők