2010. április 29.

Edzés úrja szervezése

Mivel múlthéten egyáltalán nem mentem mászni így gondoltam a héten legalább kétszer el kell jutni és a hétvégére való tekintettel még hét közben jó volna letudni. Ezért hétfőn mentem és szerdán. Azaz egy nap regeneráció volt a két mászás között, ami mászás vége felé kiderült, hogy számomra kevés. Bár már hétfőn elkezdtem súlyokkal húzódzkodni, mivel a fokozatosság híve vagyok ezért csak 5 kg kezdtem el. Majd ezt fogom növelni 10-ig és utána jön a kettlebell, ami 16 kg. Továbbá edzésekre vinni a gumiszalagokat, hogy a bemelegítés méghatékonyabb legyen. Remélem az edzés majd meghozza a hozzá fűzött reményeket. Tegnap mutattak egy újfajta hasizom erősítő gyakorlatot is, ami abból áll, hogy a rúdon felhúzva magad, gyertya állásba nyomod ki a lábad, ami igen csak átmozgat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Közreműködők