2010. április 20.

PH! Tesztkör

Reggel izgalmakkal kezdődött a nap. Mivel tudtam, hogy a sort és láncot is leakarom cserélni ezért már korán HJános-nál voltam. Hozzá azért is mentem át, mert elvittem a régi terepgumijaimat, Neki már igen kopottak voltak. A sort - Shimano SLX HG80 személyében - könnyedén cseréltük, szerencsére minden szerszámom megvolt hozzá, nem úgy mint a láncot - Shimano HG93. Gondolva, hogy egyszer ezt is meg kell tanulni, majd bepattintom én a csapot persze célszerszámmal, ami egy túlélő csomag része volt, azaz gondolom tapasztaltabb kezek kellettek volna a miniatűr szerszámhoz, mert én bizony ferdén nyomtam át vele a csapot, így a láncból két szemet ki is kellet szedni! Noha az előző egy szemmel rövidebb volt, tudomásom szerint ennyit még kibír. Szép az új sor, más az anyaga más a színe más a szaga és még a "zaja" is :)


Majd következett egy reggeli edzés, amihez a Spider club adott lehetőséget. Csalódás benne, hogy az utak 2 hónapja semmit nem változtak, így már a kihívás is egyre csökken.. innen már csak az előmászás segíthet! Azért a végére extra nehéz út is becsorgott, pedig eredetileg nem terveztem.

Haza érve indultam is tekerni, mert ~15 óra környékén a PH!-s csapatból két bringás csatlakozott hozzánk, hogy együtt vegyük fel a küzdelmet. Az elején elhatároztam, hogy semmi keménykedés, semmi erőlködés, figyelni a légzésre és a pulzusra - noha még nincs meg a kiszemelt pulzus mérő, de 25 évnyi sportolás után valamennyire tisztában vagyok vele. Az első akadály a HHH-vol, amit aszfalton küzdöttünk le a szokásos útvonalon. Meglepően jól sikerült tartani az erőnléte, a mutáns úton is 10km/h felett volt az átlagom.
 A tetején a jól megérdemelt falatozás, telefonlás, fényképezés következett. No meg persze ki tudja jobban nyomogatni a telefonját verseny :)

A képen balról jobbra: Xantomas, ludsimon, és HJános.
A képen balról jobbra: Xantomas, ludsimon, és én.
János-hegyről.
HJános János-hegyre mentet itt határozta el, hogy kicsit lemarad, majd jól lesprintel mindenkit.
Én, amit azt gondolom: Ahhoz bizony küzdeni kell!

Végül következett egy gyors lejtőzés, majd egy külön edzésnek is betudható haza sprint a Boráros tértől.
A nyers adatok, amint meglesz az új órám, már többet is fogok tudni mutatni :)


Bike route 451704 - powered by Bikemap 

Egy másik megközelítés, végre a garminból is lehet beágyazni információkat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Közreműködők