2010. április 26.

Hétvégi "nagy hajtás"

Szokásomhoz híven, hétvégéhez közeledtén rápörgök az eseményekre és nem bírok magammal. Napközben már láttam a szerveződést a fórumon, este tekerés lesz! Mivel nap elején még fogalmam sem volt, hogy lesz-e idő rá, tanulás/munka/pihenés. Persze délután közeledtével már világos volt, hogy munka nem lesz, akkor már csak a tanulás és a pihenést kell megoldani, ami annyit tesz, hogy inkább megyek tekerni egy jót. Így haza érve a munkából elkezdtem készülődni, még bemelegítésre is volt valamennyi időm. HJános szenvedett, mert éppen költözködést segített, így a kocsiban való alvás maradt Neki..
Én elterveztem, hogy 21-re haza érek, ami persze módosult, többször is.
A 18'45 találkozó pontból végül ~19'30 lett, így már tudtam, hogy legalább 22 lesz a haza érkezés időpontja. Gyors megbeszélés alapján a H3 felé vettük az irányt. Beszélgetős ismerkedős tempóban haladtunk. Kiérve a hegyhez kapaszkodásra váltottunk, én csak váltottam volna. Akkor még nem tudtam miért, de a lánc ugrált a fogaskoszorún. Nem nagyon értettem, hogy az újon miért ugrál, de azt gondoltam a váltó beállítás elhagyása miatt - ránézésre szintben volt a lánc! - még sem jó. Így legalább 2 mászás alkalmával pont rosszkor ugrott meg a lánc és megállásra kényszerültem. Viszont jó volt a hangulat sokat viccelődtünk, jó volt látni, hogy bevárjuk egymást és nem szét húz a csapat. Igaz 22 tájékán én voltam, aki végül elvált a csapattól - addigra már lejöttünk a hegyről - majd egy nagy tekeréssel haza száguldottam. Itt volt egy csalásom, mert 22'30 kor észrevettem, hogy 1 perc van a hév indulásig, még jobban megtekertem a gépet, így 22'40 kor már otthon vettetem le magamról a teli izzadt ruháimat. Végtére is jó tekerés volt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Közreműködők