2010. április 30.

LONGUS VENTEX

Már ideje volt beszerezni Lindának is egy normális bukósisakot, mert indulás előtt, mindig végig kellett zongorázni:
- jól áll?
- szorít!
- ezt nem lehet beállítani
- én ezt nem veszem fel, akkor inkább nem megyek
- de elnyomja a hajamat
- bele sül a fejem
- de úgy is csak ide megyünk

Tudnék még sorolni, de ennyi elég lesz. Így jó árusítva kapott egy Longus Vertex-et.




Több kifogást már nem fogok elfogadni. Ez van, használni kell!
Természetesen van hozzá egy aranyos szösszenet is. Ma kint ebédeltünk a Deák tér közelében így gondoltam Lindával elmehetünk a bolthoz és elhozhatjuk a megrendelt árukat úgy is a Blahára tartottunk. Én 12'03 kor megnéztem a levelezésem két sarokra a bolttól, hátha jött visszaigazolás, hogy mehetünk érte - tegnap már jártunk ott, de akkor a sisak színe nem volt megfelelő, ezért kértünk egy másikat -, de nem jött levél. Így próba alapon - és mert tudtam, hogy úgy is van raktáron - ezért bementünk a boltba 12'05 perckor, ahol tágra nyílt szemmel fogadott a hölgy - most küldtem az email-t, ennyi idő alatt nem érhettek ide! - erre gondoltam mákunk van - közben gyorsan megnézte a levelezést és 12'04-kor ment el a mail. Átbeszéltük ezt a részt, persze nem hitte el, hogy én pont 12'03 kor néztem rá a leveleimre, de a lényeg, hogy megvannak a cuccok.
Ha már bolt vettem két patent szemet is. Azaz 1g elfér és sok bosszúságtól tud megkímélni, ha van. Kapásból kettőt vettem, HJános is majd kap egyet.

Akkor még írok pár sor a térdfájásról is. Most már ott tartok, hogy csak akkor nem fáj, ha mozgatom. Reggelente úgy letapad ott valami, hogy mozgatásra és érzésre is mintha egy sajtreszelőt nyalogatnál. Így én a május 11.-ét úgy várom már, mint valami megváltás. Ha megint annyi lesz: "éééés mit csináljunk vele?", akkor nem tudom, de lehet arcon csapkodom egy döglött pisztránggal.

2 megjegyzés:

  1. És akkor ez a sisak már megfelelő, vagy ezzel is vannak "problémák" ? :)

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon jó lett :)
    Használatba is van véve, így én is megnyugodtam.

    VálaszTörlés

Közreműködők