Ezt nem lehetett kihagyni, ha már a főszervezők többsége családtag. Na meg a kerékpár szeretete és Linda kicsalogatása egybevágott.
A reggel kicsit kapkodással indult, mert volt ott még vásárlás, mosás és evés meg úgy olyan dolgok, amik egyenként nem sok idő, de összességében elmegy vele a délelőtt. Így 11 órakor kiderült, hogy ha a 11'30-as vonatot elakarjuk érni ~10km arrébb, ahhoz el kell indulni!
Öt perc alatt összerántottuk magunkat és már száguldottunk is Budatétény-re. Kerek 25 percet vett igénybe a tekerés így Linda kapott egy nagy dicséretet és én is kiszuszogtam magam. A vonaton több bringás volt, mint amire számítottunk, de helyünk volt és a kecskéket is sikerült elrendezni. Mivel legalább 30 perces volt Velencére az út, így azt gondoltuk, ha már többen jönnek Velencére megmutatjuk nekik a programot. Végül hárman csatlakoztak is és a képek tanulsága szerint le is tekerték a távot.
Mi haza érve feltankoltuk magunkat - azaz ebéd - és indultunk nevezni. Mivel Velencén neveztünk és mi a dobok felől szoktuk kezdeni a tekerést ezért még vissza kellet menni, majd jöhetett a menet.
Elsőnek Sukorón - (Gémeskút étterem előtti park, játszótér) - volt egy ellenőrző pont, amit még könnyen megtaláltunk. Majd következett Pákozd - (Kossuth Lajos Művelődési Ház - Budai út. 72. - előtti park) -, ahol keresgéltük egy ideig, hogy merre is lehet, mivel elbújtak egy nagy sövény mögé. A tó déli partjánál megláttunk egy csapat ludat, így megálltunk megszemlélni őket, meg csináltunk pár képet is - ezeket később.
Dinnyési pontnál voltunk igazán gondban, mire megtaláltuk, miként jutunk át a síneken - itt köszönet az ott dolgozó munkásoknak, aki készségesen segítettek és még a sorompót is felemelték nekünk - addig már kisebb kutató csoport alakult ki. Majd az ellenőrző pontnál bele akadtunk a Kihajtás Napja Dinnyés 2010. rendezvénybe, kicsit körbe is nézelődtünk.
Innentől már csak Gárdonyon volt egy megálló, ahol egy üzemanyagból kifogyott autóson segítve elsprinteltem egy közeli kúthoz és hoztam Neki gázolajat. Kerékpáros -autós összefogás is meg volt :) itt elbeszélgetünk vagy 1 órát kipróbálták a bringákat többen is. Majd Velence felé tekerve kiderült, hogy ez az új bringa út, inkább a gyalogosoknak készült, így a rajta való haladás lehetetten volt. A STOP táblánál persze egy autós Lindát megpróbálta elütni, mentségére szóljon éppen telefonált vélhetően a keze takarta ki a táblát és a bicikliseket azért nem vette észre, mert valamit babrált az autóban. Mindenféle rosszindulat nélkül egy nő volt, idősödő nő - igen így kisbetűvel, mert megérdemli!Végül a mozgási időn 1'05 - 1'10 perc környékén alakult, ezt úgy kalkuláltam ki, hogy tudom legtöbbször 25 felett volt a sebességünk 28-29 km-re - a többszöri elkolbászolásokat levonva.
Vasárnap a reggelt a bringa rendbetételével kezdtem. Mikor elkezdtem megnézni, hogy miért lehetett ez a sok félre váltás, majd ránéztem a láncra egyből levert a víz. Kiderült, hogy a nagy kapkodásban, a láncot rosszul raktam be, így a kanálon lévő terelőhöz ért hozzá, gyakorlatilag koptatva a láncot - ez volt a fémes hang. Így ezt gyorsan megcseréltem, megpucoltam és beállítottam az első váltót, mert az tényleg kelt már. Majd mentünk egy másik kört is. Ekkor már céllal, útvonal bejárással.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése