2010. április 27.

Sz-épülő Velencét - kerékpártúra

Ezt nem lehetett kihagyni, ha már a főszervezők többsége családtag. Na meg a kerékpár szeretete és Linda kicsalogatása egybevágott.
A reggel kicsit kapkodással indult, mert volt ott még vásárlás, mosás és evés meg úgy olyan dolgok, amik egyenként nem sok idő, de összességében elmegy vele a délelőtt. Így 11 órakor kiderült, hogy ha a 11'30-as vonatot elakarjuk érni ~10km arrébb, ahhoz el kell indulni!

Öt perc alatt összerántottuk magunkat és már száguldottunk is Budatétény-re. Kerek 25 percet vett igénybe a tekerés így Linda kapott egy nagy dicséretet és én is kiszuszogtam magam. A vonaton több bringás volt, mint amire számítottunk, de helyünk volt és a kecskéket is sikerült elrendezni. Mivel legalább 30 perces volt Velencére az út, így azt gondoltuk, ha már többen jönnek Velencére megmutatjuk nekik a programot. Végül hárman csatlakoztak is és a képek tanulsága szerint le is tekerték a távot.

Mi haza érve feltankoltuk magunkat - azaz ebéd - és indultunk nevezni. Mivel Velencén neveztünk és mi a dobok felől szoktuk kezdeni a tekerést ezért még vissza kellet menni, majd jöhetett a menet.
Elsőnek Sukorón - (Gémeskút étterem előtti park, játszótér) - volt egy ellenőrző pont, amit még könnyen megtaláltunk. Majd következett Pákozd - (Kossuth Lajos Művelődési Ház - Budai út. 72. - előtti park) -, ahol keresgéltük egy ideig, hogy merre is lehet, mivel elbújtak egy nagy sövény mögé. A tó déli partjánál megláttunk egy csapat ludat, így megálltunk megszemlélni őket, meg csináltunk pár képet is - ezeket később.
Dinnyési pontnál voltunk igazán gondban, mire megtaláltuk, miként jutunk át a síneken - itt köszönet az ott dolgozó munkásoknak, aki készségesen segítettek és még a sorompót is felemelték nekünk - addig már kisebb kutató csoport alakult ki. Majd az ellenőrző pontnál bele akadtunk a Kihajtás Napja Dinnyés 2010. rendezvénybe, kicsit körbe is nézelődtünk.
szv: 2010 0424tél0171
Innentől már csak Gárdonyon volt egy megálló, ahol egy üzemanyagból kifogyott autóson segítve elsprinteltem egy közeli kúthoz és hoztam Neki gázolajat. Kerékpáros -autós összefogás is meg volt :) itt elbeszélgetünk vagy 1 órát kipróbálták a bringákat többen is. Majd Velence felé tekerve kiderült, hogy ez az új bringa út, inkább a gyalogosoknak készült, így a rajta való haladás lehetetten volt. A STOP táblánál persze egy autós Lindát megpróbálta elütni, mentségére szóljon éppen telefonált vélhetően a keze takarta ki a táblát és a bicikliseket azért nem vette észre, mert valamit babrált az autóban. Mindenféle rosszindulat nélkül egy nő volt, idősödő nő - igen így kisbetűvel, mert megérdemli!Végül a mozgási időn 1'05 - 1'10 perc környékén alakult, ezt úgy kalkuláltam ki, hogy tudom legtöbbször 25 felett volt a sebességünk 28-29 km-re - a többszöri elkolbászolásokat levonva.

Vasárnap a reggelt a bringa rendbetételével kezdtem. Mikor elkezdtem megnézni, hogy miért lehetett ez a sok félre váltás, majd ránéztem a láncra egyből levert a víz. Kiderült, hogy a nagy kapkodásban, a láncot rosszul raktam be, így a kanálon lévő terelőhöz ért hozzá, gyakorlatilag koptatva a láncot - ez volt a fémes hang. Így ezt gyorsan megcseréltem, megpucoltam és beállítottam az első váltót, mert az tényleg kelt már. Majd mentünk egy másik kört is. Ekkor már céllal, útvonal bejárással.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Közreműködők