2010. július 21.

Kedd, most mi van?

Kedden egész nap a járást gyakoroltam, egy lábon állás. Járás előre-hátra. Igaz járás végső fázisaként a nyújtott láb még gondot okoz, de haladás van.

A fájások megmaradtak, ma ismét járni akartam, így bevettem egy fájdalom csillapítót. Délutánra elterveztük, hogy elmegyünk a gyógyszertárba és veszünk jégborogatást. Délután még a nagy hajamtól is megszabadultunk, aminek örültem, bár kész logisztikai problémává fejlődőt, hogy miként fogjuk ezt a sok szőrt lemosni rólam, mert a fürdőbe nem fóliázott lábbal mentünk, haj vágás után meg már nem lehetett kimenni. Végül egy wc zacsi oldotta meg a problémát, a lábamra lett tekerve.

Hatóra körül indultunk el az 50m lévő gyógyszertárba. Meg is vettük a hideg/meleg borogatást. Majd haza indultunk. Az út alatt többször megálltam, csak azért, mert a szép járáshoz még igen koncentrálni kell. Otthon egyből beraktuk a mélyhűtőbe a szerzeményünket. Mint később kiderült jól tettük, mert 2-3 óra múlva minden baja volt a lábamnak. A térdem megduzzadt, a hajlítónál éles nyilalló fájdalom, ha megpróbáltam rá állni. Igen elkeseredtem.. se lábra állni, se menni.

A kinyújtás is csak nagy erőlködések árán ment. Ráállást meg el sem tudom képzelni..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Közreműködők