2010. július 29.

Szerda, gyakorlatozás.

Keddi napról nem is írtam, mert igazán kezd jól alakulni minden. Annyit írok keddről, hogy 2x is voltunk lent sétálni. Jó volt!

Napközben lőttem még egy képet – tudom volt már ilyen.. de így a korábbi félelmeim is érhetőbbek:

P1010643

Délután elballagtam a sarokra venni ezt azt. Szerencsére a megállok és begörcsöl a vádlim effektus jó ütemben nem csavar akkorát, így a pénztárban való állást kibírtam. Otthon nyújtás, hajlítás, edzés. Igen edzés. Este szintén ballagtam egy jót. Majd haza érve felálltam egy kisebb beton köre egy lábbal és úgy nyomtam ki a maradék pár cm. A lépcsőzés is ennek fényében haladt megdolgoztattam az izmokat.

A feketeleves csak másnap – csütörtökön – ért, bizony izomláz van a vádlimban :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Közreműködők